Informatie

Retouren, vragen & klachten

Retouren, vragen & klachten

 

Kan ik mijn bestelling na ontvangst retouren?

Doordat wij werken met beperkt houdbare producten is het retourneren van uw bestelling niet zomaar mogelijk. Neem daarom direct na ontvangst van uw bestelling telefonisch contact met ons op om uw wensen te bespreken zodat we tot de best mogelijke oplossing kunnen komen.

 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, kan ik dit retourneren? 
Mocht u een ander artikel hebben ontvangen dan u heeft besteld, dan kunt u dit artikel retourneren. Neem hiervoor contact met ons op via info@excellenz-group.nl of bel ons op 077-352 34 06. Wij zullen u vervolgens inlichten over de retourprocedure.


Mijn product is beschadigd, kan ik deze omruilen? 
Onze klanten hebben recht op een kwalitatief hoogwaardig product. Als een artikel buiten uw schuld om kapot gaat, dan verhelpen wij dit graag zo snel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via info@excellenz-group.nl of bel ons op 077-352 34 06. Vanzelfsprekend vergoeden wij bij een terechte klacht de gemaakte verzendkosten.

 

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Wij doen ons uiterste best om hoogwaardige producten te leveren. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over uw bestelling, kunt u ons altijd bellen om de mogelijkheden te bespreken. Uiteraard kunt u uw klacht ook mailen naar info@excellenz-group.nl.

 


 

Privacy

 

Zijn mijn gegevens veilig bij Excellenz-Group.nl?
Wij dragen zorg voor een uiterst zorgvuldige en vertrouwelijke behandeling van uw persoonsgegevens. De opgegeven persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren en afhandelen van uw bestelling.